we want pleasure!

Mam takie postanowienie, żeby pisać więcej. I tu, i tam, i jeszcze żeby zacząć pisać sennik, no i żeby pisać trochę pozytywniej. Postanowienia końcowo roczne i tym podobne, ‚z okazji’ jakoś mi nie wychodzą, więc może bez okazji się uda?

Oglądałam dziś film  ‚500 dni miłości’, i oprócz tego, że to całkiem dobry film ( o ile oczywiście ktoś lubi historyjki o miłości), to było tam coś co koooniecznie muszę mieć!

Taka tablica na cała ścianę bardzo mi się podoba. Nie jestem przekonana, że to dobry pomysł w sypialni, albo zamieniłabym ja na taka do markera, ale w takich kolorach jak tu. Dodaje to do listy rzeczy, które chce mieć!

A dziś słucham tego:

we want pleasure
and the tv’s try to rape us
and I guess that they’re succeeding

PS. Za dzisiejszy częściowy brak literki ‚ą’ nie odpowiada nikt.

Skomentuj

