Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało wielkie sprawy głupią miłością.

‚Jak coś mnie wkurwia to mówię, że mnie wkurwia, a nie, że złowrogo szumią wierzby czy duch mój na rozżarzone węgle dupą usiadł.’

 

 

Biały dom na wiejskiej bardzo
niemiłość pań w dziekanacie
maj co deszczem się zanosi
pana żulia ma pod sklepem
dwójki świeże pod podeszwą
rzeczywistość tak ojczystą
jak to tylko niemożliwe
drogowców zdziwionych w zimie
Łańcuszki na skrzynkach
groźne panie z ciałem calusieńkim
pupy, cycki, płaskie brzuszki
w galaretce martwe nóżki
sprzed dekad dwóch tę mentalność
niemiłość nieuśmiechalność
to że muszę mieć zęby białe
akcent na dobrą sylabę
.

One response to “Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało wielkie sprawy głupią miłością.”

  1. foxxxylady says :

    cytat o wkurwianiu poprawił mi humor na cały dzień :) pozytyw

Skomentuj

