Jestem tu, a chce być w niebie.

…i baw się baw śmiej się śmiej niech ci będzie lżej.

Wkurzam się o NIC. Jedno wielkie ogromne nic.

Dochodzę znowu do tego przykrego momentu w którym nie ma się ochoty powiedzieć nikomu niczego i wchodzi się, i wciska się w siebie co raz  bardziej i ciaśniej, byle tylko nic nie wyszło, byle tylko niczego nikomu nie udowadniać, niczego nie tłumaczyć, głowy nie zawracać.  Wszystko musi być idealnie. Zawsze jest super.

Nie ma dla mnie miejsca w miejscu, w którym stoję.

2 responses to “Jestem tu, a chce być w niebie.”

  1. foxxxylady says :

    chill.
    rozwala mnie to story xD

  2. Mosia says :

    Ja do nieba nie chce wcale… ja niebo mam tu.

Skomentuj

