Czy ja jestem dziecko, a oni tak dojrzali ?

Ciśnie mi się bardzo dużo słów na usta,  ale nie mam siły ich wypowiadać. Nie mam ochoty nikogo rozumieć i dla nikogo być wyrozumiałą. Otacza mnie bardzo dużo dużych dzieci. Przyłapuje się na szukaniu ucieczki i zastanawiam się, w którym momencie rzeczy dobrych będzie mniej niz tych złych.

Paradoksalnie do tego wszystkiego mam więcej niż zasługuje by mieć.

Peace of mind.

Kot spada głową w dół, czy dupą do góry… ? A może po prostu na cztery łapy.

One response to “Czy ja jestem dziecko, a oni tak dojrzali ?”

  1. foxxxylady says :

    peace of mind? no to podziwiam, zazdroszczę.
    Massive…

Skomentuj

