Kalejdoskop barw.

Kolejny raz miała tu być notka o uczuciach i kolejny raz jej nie będzie.

 

Od jakiegoś czasu zapisuję sobie miejsca na świecie, które kiedyś odwiedzę, jak już będę, lub nie, bogata.

Są tam między innymi Rangun, Pagan, Hum  i kilka bardziej znanych. A dziś ododałam do tej listy maleńką, bo liczącą sobie 5 Km2, wysepkę Murano, na której produkowane jest nieziemsko kolorowe szkło:

 

A druga pozycje zajęła wysepka Burano, a dlaczego, to sobie sami zobaczcie:

 

 

Generalnie Wenecja i jej okolice to jedno z wielu miejsc, które zwiedzę na pewno. :)

 

‚Ja tam byłem, pokaże Ci zdjęcia, tylko zapomniałem zrobić.’

Jaki kolor ma magia?:)

4 responses to “Kalejdoskop barw.”

  1. Mosia says :

    Kolor magii dla każdego ma inną barwę ;) A btw mam nadzieję, że mnie uwzględniłaś w tych podróżach.

  2. Błysku says :

    Jaaaaka notka o uczuciach znowu miała tutaj być ? :P

  3. meczki says :

    ta której nie ma ;)

  4. glasgowkiss says :

    domki jak z rysunków małych dzieci

Skomentuj

