Piękno jest wszędzie. Gdziekolwiek.

Przeglądałam ostatnio stronę poświęconą Monetowi i natknęłam się tam na zdjęcie lili wodnych. Zdjęcie bardzooo mi się podoba,  zrobiło na mnie duuuże wrażenie, chociaż nie jest technicznie jakieś wyjątkowe. Za to zachwyca kolorami!  Jak wiadomo Monet namalował ich około 250 (o ile się nie mylę),  i tak sobie pomyślałam, że nie dziwie mu się, że to robił bo są naprawdę niesamowite! I tak właśnie pełna zachwytu postanowiłam się podzielić swoimi przemyśleniami z Konradem, który po obejrzeniu zdjęcia stwierdził, że to bajoro i jakieś wstrętne glony tam pływają.  Nie wiem czemu, ale jakieś to dla mnie bardzo wszystko zabawne.  :)

lilie wodne

„Słyszałem, że świat jest piękny” – rzekł niewidomy.

„Podobno” – odpowiedział widzący.

One response to “Piękno jest wszędzie. Gdziekolwiek.”

  1. Agata says :

    bajoro mwahahaha

Skomentuj

