Noc? dzień? nieważne póki nie obudzą nas. Mniej narzekaj!

Jest pewne lekarstwo, działające na wszelkie problemy – sen. Próbowaliście kiedyś przykładowo przespać cały dzień? Rozkoszne, doprawdy rozkoszne uczucie! Moje życie dzieli się na pewne etapy przeplatające się na wzajem. W zasadzie są dwa.  Pierwszy to taki, w którym mam milion zajęć na minute, tysiące marzeń i miliony pomysłów, a do domu jeśli w ogolę przychodzę to jeść lub spać.  Drugim etapem jest rozkoszne wyłączenie się ze świata i spaaanieee! Wielogodzinne wylegiwanie się i nie robienie zupełnie niczego. A dzień zaczyna się wtedy kiedy wstaje i kończy wtedy gdy kładę się spać, niezależnie od tego jaka jest akurat pora dnia. Aleeee… wszyscy troszczą się o to, by moje życie nie było takie proste.  Dzwonią, piszą, przychodzą lub (jak to ma w zwyczaju moja mama)  narzekają.  Nie ma chyba rzeczy której bardziej nie znoszę od narzekania.  Ludzie wynajdują problemy z kosmosu, narzekają chyba tylko po to, żeby coś mówić i i i… w zasadzie totalnie nie rozumiem po co, co to daje i jaki ma cel.  Dało by radę jakoś to znieść gdyby narzekanie budziło mnie np. o godzinie 14 czy 18, ale jak budzi mnie o 7 rano, lub nawet 9 … nooo to nie mogę.  Jest to skandaliczne, nieludzkie zachowanie!  ;P  Z tego tez powodu po uzewnętrzniałam się odrobinkę mojej rodzicielce niedawno, i dziś, stojąc tuż obok drzwi do mojego pokoju ( w zasadzie szkoda, że nie położyła sie obok mnie na łóżku), obudziła mnie radosnym okrzykiem! Właściwie nie istotne czego on dotyczył, ale to na pewno był spisek i intryga przeciwko mnie… jak zwykle. No i musiałam wybaczyć to budzenie, bo było przecież takie radosne i pełne entuzjazmu. ;)

A, no i jest jeszcze w temacie spania, pewna niezawodna dieta, na poprawę figury czy czego kto tam sobie życzy, autorstwa po części mojego a po części taty:  żryj mniej, śpij więcej. ;)


A jeśli się okaże, że mam na to czas
podróżuję w snach, no, bo kocham spać!

Dopisek.sobota, 16:25

Moja mamcia ma taki wspaniały talent, że budzi mnie, nawet jak śpię po za domem.Sic!

Skomentuj

