Poniedzialek to wspaniały dzień!

Marcin: Czemu poniedziałek to wspaniały dzień?

Ja:  No boo czemu nie?

Marcin:  bo…nie? to pierwszy dzień tygodnia, najtrudniejszy pierwszy krok ,nie znasz tego?

Ja:  Taki sam dzień jak wszystkie.

Marcin:  No nie, a z resztą, spierać się z artystami- znajdą argumenty z kosmosu, kompletnie niesprawdzalne, nie zważając na logikę ani prawa rządzące światem.

Ja: Nie narzekam, żyje mi się całkiem nieźle

Marcin: W ogóle  ostatnio wpadł mi w ręce, fragment na polskim, przez przypadek ,jakaś durna strona, proza, i w tym „Tylko ludzie głupi mogą być szczęśliwi, bo są na tyle głupi, że nie widzą, że jest źle. (…)Mądry człowiek nie może być szczęśliwy, bo nawet gdyby nie widział to wiedziałby…”

Ja:  Być może bycie głupim to najlepsze rozwiązanie.

Marcin: Już za późno.

One response to “Poniedzialek to wspaniały dzień!”

  1. Mosiia says :

    Czemu nigdy nie wklejasz rozmów ze mną =((( np.: „-Ściągasz coś gnoju zasrany? -Nie -Aha to sorry”

Skomentuj

