Techniki przeżycia – jak nie zadawać zbędnych pytań? Dostępni indywidualni psychoterapeuci.

Jest kilka takich ludzkich zachowań, których po prostu nie mogę z cierpieć. Jednym z nich jest masa niepotrzebnych pytań, korę ludzie wręcz uwielbiają.  Uwielbiają? No… może nie do końca, może raczej uwielbiają udowadniać, że nie myślą?

Ktoś zapytał mnie ostatnio o jakiś program w tv, mówię mu grzecznie, że nie nie ma go, bo dziś jest piątek , a on mi na to – Nie ma? Czemu? No jak to? Dlaczego? ….     I tu moja cierpliwość niestety się kończy. Pomijając już fakt, że nie jestem programem telewizyjnym i nie dążę do tego , to przecież powodem dla którego nie ma owego programu nie jest piątek, o którym mówiłam, ja tylko tak sobie wspomniałam jaki mamy dzień tygodnia…

I co raz bardziej nie chce mi się rozmawiac z ludźmi, i juz nawet nie chce mi się ich słuchać…

Skomentuj

