;D

Kuba Ch. (20:05)
kurwa
usuneli mi konto na bravo
!!!
Ja: (20:06)
hahaha;d
czemu?;d
Kuba Ch.: (20:06)
nie wiem
w sumie to w każdym temacie pisałem żeby robili loda :D
Ja: (20:07) :
hahaa
matko ^^
Kuba Ch.:(20:07)
ja pierdole..
Ja: (20:08)
hmm?^^
Kuba Ch.: (20:08)
przecież to na prawdę mogło pomoc
a oni mysla ze jaja sobie robie
Ja: (20:08)
taa :P
a na list
Ci nie odpisała
Kuba Ch.: (20:08)
nikt nie odpisał
Ja: (20:08)
Monika? czy jak jej tam?^^
ooo
no to kiepsko ;p
Kuba Ch.: (20:08)
to niesprawiedliwe
(20:09)
ta monika to pewnie jakis gej
siedzi i marszy freda przy zwiezeniach czternastoletnich chłopaczków
kurwa
czemu mi to zrobili
nawet miałem 2 osoby w znajomych
i 3 komentarze
i 5 gwiazdek z ocen
ech
depresja
Ja: (20:10)
ej ale nie płacz
Kuba Ch.: (20:10)
to nie jest sprawiedliwe
nie powinni mi tego zrobic :(
Ja: (20:12)
noo
napisz
zazalenie
Kuba Ch.: (20:12)
pierdole..zapyta monike dalczego
no tak..
tylko, że trzeba mieć konto..

Epic. ^^

Naprawdę myślę, że komentarz jest zbędny. ;)

Kuba Ch.: (20:14)
ej..przecież nawet avatar miał zajebisty
wyglądał jak elton dzon
tylko tylko taki w wersji jakby gej.

Skomentuj

