Łapy precz, nie dzielę się jedzeniem.

Ja: I wszyscy faceci tak myślą?

Marcin : Nie wiem, nie jestem wszystkimi facetami.

Ja: Noo ale znasz ich od tej strony pewnie lepiej.

Marcin: Faceci się sobie nie zwierzają.

Ja:  eeeech, życie jest trudne…

Marcin: Ja pijam białą herbatę ktoś inny czerwoną ale jeśli ten ktoś wbije do mnie to on nie będzie wiedział, co ja piję i vice versa. rozumiesz?  Są sprawy, którymi się nie dzielimy. Dzielimy się, natomiast, kobietami …dosłownie i w przenośni.

Jak wiadomo, nie chce ironizować, ale…

Congratulejszyn!

Wielkie miłości z pewnością są wielkie.

Skomentuj

