Tajniki fotografowania z SONY

Prawdopodobnie każdemu kto korzysta z portalu nasza-klasa’ rzucił się w oczy kiedyś temat fotografowania z sony. Ja, jako amatorka fotografii, postanowiłam przejrzeć temat i informacje z  nim związane. Obejrzałam kilka filmików i, nie powiem, że nie,  są ciekawe i przydatne, polecam, ale nie ten temat chciałam poruszyć. Pośród tego materiału ( którego ogólnie jest jakoś mało, jak na długość trwania całej kampanii… bo mam wrażenie, że kilka miesięcy to już trwa?Ale niewykluczone, że się mylę…) jest filmik, na temat tego, co każdy fotograf powinien mieć w swojej torbie (która swoją droga obowiązkowo powinna być sony).  Spodziewałam się dowiedzieć czegoś nowego, cennego, ciekawego… czegoś czego jeszcze nie wiem i na co sama bym nie wpadła. No ale niestety,  pan przedstawiający ( do którego akurat nie mam żalu, bo za to mu płacą, i pewnie dostanie dużo upominków SONY) przedstawił szereg jakże cennych i potrzebnych rzeczy, a mianowicie: aparat SONY,  jeden obiektyw SONY, drugi obiektyw SONY, trzeci obiektyw, na pewno nie wiecie jakiej firmy…  otóż sony! Do tego lampa błyskowa Sony, pilot Sony do lampy Sony… sony, sony, sony…

Ale tak naprawdę, to nie ważne co sobie zapakujecie, cała tajemnica polega na tym, żeby było  dużo, drogo i SONY!

Gdy to wszystko już będziesz mieć, możesz wreszcie zostać profesjonalnym fotografem, sony.

Skomentuj

