Kraków jeszcze nigdy tak jak dziś nie miał w sobie takiej siły. :)

P8122318

I o to własnie krakowski rysunek został skończony…  i chociaż osobiście mam do niego wiele zastrzeżeń,  i baardzo nie miałam ochoty go kończyć to jednak się do tego zmusiłam, i w sumie to nawet jestem zadowolona (a to zdarza sie bardzo rzadko). :))

3 responses to “Kraków jeszcze nigdy tak jak dziś nie miał w sobie takiej siły. :)”

  1. Ania says :

    Weno większe to foto :P

  2. meczki says :

    Już większe wstawione, tylko trochę kiepskie jakościowo ;x

  3. Mosia says :

    Ja biore ten rysunek zioom xD

Skomentuj

