Olympus E-420 Double Zoom Kit 14 – 42 mm ED + 40 – 150 mm ED

Nabyłam (wreszcie) w tym tygodniu tą upragnioną lustrzankę, na którą to tyle czasu zbierałam ( a nikt nie wierzył, że uzbieram!).  Tako też jako szczęśliwa nabywczyni nowego cudeńka, robie zdjęcia wszystkiemu co tylko się pod aparat nawinie (Na skutek tego, mama ma mnie już dość, kot sie obraził, że mu świecę lampą po oczach i uciekł… i ogolnie wszysyc są zadowoleni ).

Początkowo byłam totalnie uprzedzona do Olympus’ów, (po wcześniejszych przejściach ze zwykłą cyfrówka tej firmy), i sama bym się nigdy nie zdecydowała na ta lustrzanke. Jednak jakoże sama się za dobrze nie znam, poprosiłam pare osób, zajmujących się w fotografią, o radę, i jednak, chociaz z wieloma obawami i dośc niechętnie, kupiłam to co mi polecono, czyli Olympusa E-420, z dwoma obiektywami w zestawie (14 – 42 mm ED + 40 – 150 mm ED ).  Cięzko ocenic sprzęt po zaldwie kilku dniach… ale mimo wszytko jestem miło zaskoczona, aparat sprawia się świetnie.

A tutaj kilka pierwszych zdjęć:

babcia

P1010171

P1010131

P1010227

2 responses to “Olympus E-420 Double Zoom Kit 14 – 42 mm ED + 40 – 150 mm ED”

  1. Błysku says :

    Też nie wierzyłem, że uzbierasz… No ale gz, wreszcie się doczekałaś. :P
    Fajna fotka na NK i ta tutaj po prawej.;) Reszta taka sobie. :P

  2. Gosza says :

    A tak narzekałaś na Olympusy… ;D

    Ładna pelargonia.

Skomentuj

