Pierwszy raz zawsze boli. ^^

Hey Hi Hello!

Po długich rozmyśleniach, zamierzeniach i planach zdecydowałam,  że  pomęczę trochę świat swoją osobą, a rzadko mi się to zdarza. Tak więc gdy przyszedł taki dzień,  w którym nie mam miliona rzeczy do zrobienia (a bynajmniej nie chce mi się ich robić), nie boli mnie głowa, i mam trochę chęci żeby zrobić coś co nie ma większego sensu,  postanowiłam założyć bloga. Pierwsza rzecz, to wybór serwisu, których jak wiadomo jest niezliczona ilość…  miałam jednak swojego faworyta, mianowicie:  www.jogger.pl. Moje zamiary jednak szybko legły w gruzach, ponieważ jogger wymaga wysłania sms’a o koszcie bodajże 3 zł, których aktualnie nie posiadam, a do sklepu mi się iść nie chce,  bo w końcu nie jest to aż tak istotna sprawa.  Ostatecznie wylądowałam tutaj.  Nie był to jednak koniec moich przygód. Kolejny problem pojawił się przy adresie… ale również szybko został rozwiązany.  Tak więc o to jestem ja – Meczek ^^ .  Tutaj z miejsca chciałabym wyjaśnić,  że jestem kobietą, tudzież dziewczyną… no jak zwał tak zwał,  a nie chłopcem, na co mógłby wskazywać mój mroczny i zuy  ‚pseudonim artystyczny’, oraz wiele innych czynników.  Przynajmniej mnie ostatnio się jakoś dziwnie kojarzy.  Zresztą, ogólnie mam jakieś problemy ze skojarzeniami.  Ze sobą też mam problemy. ‚Mama mnie bije, tata wyjechał, a siostra płacze’…  Ogólnie mówiąc – life is brutal. Poza tym wszystko doskonale.

`I się bawię, i się śmieję! ;)

13 responses to “Pierwszy raz zawsze boli. ^^”

  1. Dominisiulenienieńka xd says :

    Krejzii Meczekk xd z Tobą to do Betlejem faktycznie nie jest tak daleko ^^ słiciaczek kociaczeek ;*

  2. Błysku says :

    „Pierwszy raz zawsze boli.”…. OMG Meg… xD

  3. martuszka says :

    hahaha pojebao Cie:*

  4. sebus&sylfcia says :

    bedziemy czytac zawsie :*
    sebi: no wlasnie :*

  5. sebus&sylfcia says :

    bedziemy zagladac hihi :*

    sebi: no wlasnie :*

  6. sebus&sylfcia says :

    UPS haha :*
    ale patrz jak masz za to duzo komciof haha :*

  7. franka says :

    ahahaha KOMĆ ;*

  8. M says :

    oCh nasza Megunia i blog?no no postęp 21 wieku xD

    tak tak kociaczku wiemy o Twojej jakże trudnej sytuacji(mnie mama też bije;(()

    xD

  9. rethann says :

    Meeeeeeeeeg :P

    Gaaaaaaay! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

  10. Guśśś xPP says :

    Mnie jednak zawsze rozwalało Medżik Burdel ^^ :PP hehe ;)) czekam na następny wpis!! Pomęcz świat swoją osobą, świat się chyba nie obrazi! :] ;**

  11. imienazwisko says :

    Heh, ja mam odwrotnie: mnie ojciec bije, mama wyjechała, a brat sie smieje xD

  12. EmoDziewczynaZŻyrafąNaPodwórkuxDD says :

    Meeeg, ja mam jeszcze konia w paski w pokojuuuu!!!!

Skomentuj

